Fejes Gábor projektigazgató profilképe

Fejes Gábor

Projekt igazgató

“A siker közös, a siker mindenkié!”
KAPCSOLAT

Rólam

Pályafutásomat 1995-ben kezdtem tanulóként a Mahart Személyhajózás kötelékében a Gundel Károly Vendéglátóipari Szakközépiskola elvégzése után. Időközben a munka mellett Vendéglátóipari technikumot, majd Managerképző Szakiskolát végeztem. A Mahartnál tanulóból, felszolgáló lettem, majd 2006-ban üzletvezetőnek neveztek ki.

Ezek után volt szerencsém belekóstolni a munkahelyi vendéglátás rejtelmeibe a Robert Bosch székházban, mely véleményem szerint ugyanolyan értékes és szép területe a vendéglátásnak, akár a fine dining.

2013-ban indítottuk útjára a Tópart Budapest projektet, melynek keretei között Budapest egyik kiemelkedő attrakciójaként, többtermékes turisztikai, szabadidő és gasztro komplexum valósult meg. Zászlóshajója a Városliget Cafe, melyet 2019-ig vezettem sikeresen munkatársaimmal, mint étterem igazgató.

Ekkor jött a lehetőség, hogy részese lehetek az újjáépült Főőrség és Lovarda projektnek nulladik pillanattól kezdve, beleértve a konyhatechnológiától a belsőépítészetig minden egyes szakágat érintően. Átgondolt szakmai munkával a lehető legjobb feltételeket igyekeztünk kialakítani, melyek a későbbi üzemelés és egyben a vendégélmény alapjait jelentik.

Munkatársaimmal nagyon büszkék vagyunk rá, hogy a Budavári Palota kiemelt desztinációjában részt vehetünk egy ilyen komoly projekt életre keltésében, és majdan megoszthatjuk az élményeket minél több idelátogatóval.

Személyes misszió

Alapvetően nem vendéglátós családból származom, gyermekkoromban egyetlen vendéglátós sem volt a környezetemben. Ennek ellenére, amikor pályát kellett választani mégis ebbe az irányba indultam, mert már 14 évesen éreztem valamiféle belső késztetést, motivációt miszerint ez a kijelölt út számomra: a vendégül látás.

Igen, vendégül látás, mely az én fejemben többet jelent a futószalagon, ipari körülmények között kiszórt tucattermékeknél, robotizált személyzetnél, egy gazdasági vállalkozásnál. Amikor tulajdonképpen minden egyes vendégnek azt az élményt, minőséget, gondoskodást, figyelmet igyekszel nyújtani, mintha az otthonodban fogadtad volna családtagjaidat, barátaidat. Amikor minden egyes vendég olyan élménnyekkel lesz gazdagabb, melyre méltán lehet büszke a csapatod, a mosogatótól kezdve, a szakácsokon keresztül a cégvezetőig.

RENDEZVÉNY AJÁNLATKÉRÉS ASZTALFOGLALÁS